Isnin, November 22

KeMBaLi BeRaKSi... :)


Erm, da lama jugak dah x update blog aku ni..
dah dkat dua mingu dah rasanye..
bkan xnak update, tp rasa malas disebabkan masa pun xcukup..
nak menulis ni amik masa gak.. :)
ni pun ak wat sebab ada yg tnya bila la aku nak update blog..





zwani.com myspace graphic comments


sepanjang dua minggu ak xupdate blog,
bermcam peristiwa berlaku dalam hidup aku..
antaranya final exam yg betul2 mmbuatkan aku sgt cuak..
tmbah2 pulak frust giler bila carry mark sume rendah2..
apa nak jadi la sem ni...

bila fikir2, mnyesal la plak bnyak main-main sebelum ni..
dan perasaan itulah yg selalu menyelubungi
tiap-tiap hujung semester....
bila time tengah-tengah sem xde pulak ada rasa mcam tu..
huhu...

sekarang ni, tinggal tiga paper jew lg..
NETWORK, OPERATING SYSTEM & ARTIFICIAL INTELLIGENCE..
sume subjek 3 kredit..
and sume susah dowh...aduih..
masa mcam xcukup jew nak cover,
dugaan betul la..huhu

alhamdulillah, aku bersyukur sgt2 sebab 
bila waktu aku tension, lemah dan frust..
ada kwan2 yg prihatin yg selalu bagi aku kata-kata semangat..
itu yg membuatkan ak kembali bersemangat..
thanks you to all....

Insyallah, aku akan cuba melakukan yg terbaik
demi msa depan aku, dan keluarga ku..
kerana aku satu-satunya harapan mereka...

zwani.com myspace graphic comments

Tiada ulasan: