Rabu, Disember 1

aWaRd JuGaK....

kali ni saya nak bagi award pulak...
coz ada kawan saya ni rekemenkan saya buat award..
so, sya pun buat la tpi dngan cara saya tersendiri...

first award ni saya nak bagi kat
owg yg selalu snggah n pling bnyak komen kat blog sya
malahan dia turut ada kisah kami yg tersendiri dalam blognya....
orgnya adalah  click sini
juz for you...

dia jugak owg first bgi saya award...tq

utk yg lain pun ada award jugak...
sebab sudi singgah kat blog sya
wlaupun sya jarang update..huhu



blog korg sume mmg bez...
ada yg sedey, ada yg menarik dan ada yg lawak....
itulah cara kita sume ekspresikan diri kita..
sya xkan mnyesal jdi follower kamu
and hope you t0o...

jngan lupa catitkan kedatangan ek..tq


2 ulasan:

Amad Arezarm berkata...

untuk aku xde ke nain??hahahaha

Hanis Abdul berkata...

ko nk award ke am...nt ak bg la...huhu...
thanks nain bg award ni kt ak...:)