Sabtu, Disember 4

JoM TeNGoK CeRiTeR KoReA....

kebosanan yg melampau...


itulah yg berlaku kat aku bila exam da habis..
xtau nak wat ape..so tido & tngok muvi je keje aku..hak3
tapi yg beznya keje aku tengok muvi korea jew..
ntah la, sejak aku masuk sini..aku jadi minat giler kat citer korea ni..
aku ingat aku sorg jew...tapi roomate aku pun kaki drama korea gak..
kawan2 aku yg lain pun layan gak..
kolam dan kamil terutamanya...huhu
so, jgn ingat askar x layan drama korea tau..hak3

(roomate) kamil, aku, zaidi & kolam..

ingatkan aku sowg je yg layan citer korea ni..
tapi diowg pun minat gak..hak3
tapi aku da tngok citer korea ni stat tahun asas lagi..
ada la housemate aku gak yang mmpengaruhi aku...
stat dari tu, aku mula la jadi kaki drama korea...
sape yg ada je aku g copy..
rela g cari dari umah ke umah tu..
antara citer drama korea yg aku da tngok:

  • FULL HOUSE
  • MY GIRL
  • AUTUMM IN MY HEART
  • BOYS OVER FLOWER
  • YOU'RE BEAUTIFUL
  • WITCH YOO HEE
  • MY LOVE PATTZI
  • SASSY GIRL CHUNG HYANG
sumenye bez2 dowh...
bahkan ada yg aku tngok balik smpai 2-3 kali..
rasanya ada lg,tp xingat tajuk da...
so, sape ade cite yg bez2 selain cite ni..
bleh la rekemen kat aku..huhu

tngok citer ni bukan saje2 tngok jew...
tapi bnyak pengajaran gak yg terkandung dalam citer tersebut..
ada tntang percintaan, persahabatan dan yg paling bez 
tentang kekeluargaan...
lawak skit2 tu biasa la....

So, sape2 yg boring xde keje n xtau nak wat ape
tngok la drama korea..haha










1 ulasan:

♥ ohh solehah ♥ berkata...

wahhh..
ada org tgok cta korea woo..hehe :)
sma aa..
pling bes..you're beautiful..
hehe..