Isnin, Jun 6

GREAT WEEKENDS..

hujung minggu yg sgt bermakna....
itulah yg dapat aku ungkapkan dlam post aku kali ni..

SABTU
pada hari sabtu yg lepas, aku telah mngikuti rakan-rakanku berpicnic di sg tekala, semenyih..
selama aku stay kat kl ni, tak pernah lg aku ikut sape2 berpicnic.. dan tiba-tiba member2 aku ajak.
so aku ikutlah... perjalanannya agak lama dan mmenatkan. namun hatiku sgt gembira dan happy sekali. tambahan pula, bukan selalu dpat wat xtiviti mcam ni.. semua yg ikut sramai 9 org dan kami menyewa dua buah kereta utk aktiviti kali ni... antara yg join adalah rafizul, solleh, ammar, wan, ijat, ajiz, alex dan khairi juga termasuk aku.. perancang utama aktiviti ni adalah rafizul dan solleh...yg agak keseganannya aku the only yg bkan dr group yg sama.huhu
kalau nak tahu lbih lanjut tekan sini... majmu'atul safar.. blog ni direka khas utk aktiviti2 pengembaraan kami..
thanks a lot kpada semua yg telah menjayakan aktiviti ni..really have a great time.



AHAD
keesokan hari plak iaitu hari ahad aku kuar lg..kali ni bersama kawan baikku jugak iaitu faris fadzil. owg panggil dia panglima..ntah camane dpat name tu..haha..nak tau tnya dia sendiri..kui3..
kuar sbnrnya nak gunting rambut je plan asalnya,, tp last2 smpai ke mines...haha.
dia ni mmg seorg yang baik dan pemurah..dgn aku mmg dia tak berkira. aku tlong dia skit je, mesti dia nak blanja aku..ni yg aku suka ni..hahaa..tp bkan amik ksempatan ek. dia xblanja pun aku still tlong..


Mula2 kami pegi beli tiket wayang..aku nak tngok X-men dan mmandgkan faris da tngok citer tu,
so dia tngok kungfu Panda. aku tngok Xmen dan Faris tngok Kungfu Panda. tp citer kami kol 2.
so kami pun g mkan Pizza Hut..tiket wyang td faris blnja dan Pizza hut pun dia blanja gak..
fuhh...sukenye3..hehe.. lpas tu mmndgkan masa msih pnjg lbih krg 3 jam lg, kami pun g pameran buku..
hmm..xdela mnarik sgt.buku2 mandarin je yg bnyak. so lpas tu ape lg, kami pun g karok...
fuh..lma giler da x karok..kali ni bru dpat karok. smp nk pecah anak tengkuk aku..
lpas tu bru g tngok muvi... otw balik ke ktm smpat lg kami naik bot ke stesen ktm serdang.
punyela malas nak jalan kan..hehe. nak tau lbih lanjut klik sini far-race.blogspot
dia ni pun kuat berblog jugak..hehe
walaupun pnat tp amat happy.. smp sg besi baru ptong rambut..huhu.
jauh tersimpang kan.. thanks faris!!!

utk hari2 yg mnyeronokkan, aku nak ucapkan a lot of thanks kpada kwan2 yg sudi ajak kuar
dan mnghabiskan masa bersama-sama... thanks a lot.


thanks..
thanks..
thanks...

Tiada ulasan: